    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprawdzenie ksiegowej ...
    Date: Thu, 21 Aug 2008 21:58:51 +0200
    <g81lbk$a12$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g81oeb$q6r$1@news.onet.pl>
    <g8295d$pqt$1@inews.gazeta.pl> <g829aa$7vr$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net>
    <Pine.WNT.4.64.0808162324080.2896@quad>
    <18x26tw2a2el3$.i3vbazgsm55$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.0808180017150.2240@quad>
    <woux3255etbd.1bpgzdvtfmwv0$.dlg@40tude.net>
    <f...@d...googlegroups.com>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 23:53:03 -0700 (PDT), r...@o...pl napisał(a):

    > Ja to widze tak. KC zawiera przepis, ze w przypadku watpliwosci, gdy
    > posredniczy przewoznik, to wydanie nastepuje w momencie przekazania
    > przewoznikowi. Nie jest sprecyzowane czyj przewoznik.

    Ale nie sądzisz, że to, komu przysługiwałoby odszkodowanie w przypadku np.
    kradzieży w drodze, nie jest jakimś wyznacznikiem braku wątpliwości? ;>

    > Natomiast to jest "w razie watpliwosci". Wiec mozna sie umowic inaczej
    > - sprecyzowac w umowie w ktorym momencie nastepuje owo wydanie - i ta
    > umowa wykreuje obowiazek podatkowy.

    Ale jeśli jest tylko faktura sprzedaży, to ta umowa właśnie, w której jest
    data wystawienia, jest data sprzedaży w dniu wystawienia, ale dostawa
    później... I cała rzecz w tym kiedy ten obowiązek następuje, bez
    zaopatrywania się w kolejne papiery.
    Być może mam już jakieś majaki, ale jak na początku wszystko wydawało mi
    się oczywiste, tak teraz w tym zakresie mam same wątpliwości.
    Osobiście stawiam na majaki ;))

    O to to to! ;))

    --
    Pozdrawiam,