  • Data: 2002-10-02 23:54:51
    Temat: Re: Sprzedać sobie...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 2 Oct 2002 21:47:57 +0200), Gotfryd Smolik
    - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    > Zaraz.
    > *Masz* komputer, czy *nie masz* ?

    Mam. Skłądający się z nowej płyty głównej, pamięci i HDD i obudowy.
    Reszta wzięta ze starego domowego.

    > Ponadto niektóre upgrade'y ciągle się AFAIK łapią, czyli jeśli
    >to będzie zakup Win OEM+HDD (z hurtowni) to IMHO "podejdzie".

    Z hurtowni właśnie jedzie sam Windows, bo resztę kupilem wcześniej.

    > Co do "wymagań na bycie autoryzowanym" to przyznaję
    >że nie wiem, zajrzyj na strony M$ "jest:
    >http://www.microsoft.com/poland/

    Kurde, ich to nikt nie zrozumie :-(

    > Do googla z hrabią :)
    > Osobiście mi tu tłumaczyli: w kolumnie "handlowe" (10) piszesz
    >"z minusem" (lub na czerwono), w 14 - normalnie. W 6. "przekazanie"
    >(i czego) - i wszystko jasne :)

    Ale poza książką nic nie generujesz? żadnego papierka?

    > Przy okazji - próbując trafić czy mnie wtedy szkoliła Orka
    >czy Maddy znalazłem dobry i zwięzły komentarz do f-ry wewn.:
    >http://groups.google.com.pl/groups?q=+kolumny+OR+po
    zycji+group:*.podatki+author:orka&hl=pl&lr=&ie=UTF-8
    &inlang=pl&safe=off&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=1&a
    s_miny=2001&as_maxd=2&as_maxm=10&as_maxy=2002&selm=9
    5pa5c%24h5o%241%40news.tpi.pl&rnum=31

    Czyli jeszcze inne podejście.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert