  • Data: 2002-10-03 11:39:24
    Temat: Re: Sprzedać sobie...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Oct 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Z hurtowni właśnie jedzie sam Windows, bo resztę kupilem wcześniej.

    A to już rozumiem problem. Nie mogłeś drugiego HDD dokupić,
    był ostatni moment żeby u "wielkich" dostać 3-lata ;) !
    [...]
    >+ >>+ c) BTW: jak się przesuwa na PKPiR bez magazynu elementy z kolumny TOWAR
    >+ >>+ do kolumny 14?
    >+ > Do googla z hrabią :)
    >+ > Osobiście mi tu tłumaczyli: w kolumnie "handlowe" (10) piszesz
    >+ >"z minusem" (lub na czerwono), w 14 - normalnie. W 6. "przekazanie"
    >+ >(i czego) - i wszystko jasne :)
    >+
    >+ Ale poza książką nic nie generujesz? żadnego papierka?

    Nic. Jeśli dokładasz do ŚT to IMHO *możesz* sobie zrobić
    "protokół upgrade" :), ale ponieważ to nie jest "podwyższenie
    wartości ŚT" to w EŚT wpisu IMHO być nie powinno.
    [...f-ra wewn...]
    >+ Czyli jeszcze inne podejście.

    Do czego ???
    Powyżej było o zużyciu elementów handlowych do upgrade ŚT,
    czyli wliczenia *w koszt*. A f-wewn dotyczy przekazania
    na potrzeby osobiste, czyli *nie w koszt*.
    No to nie dziwota że inaczej się wpisuje... (IMHO).

    Pozdrowienia, Gotfryd