  • Data: 2014-08-11 23:55:54
    Temat: Re: Sprzedaż cudzego towaru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Aug 2014, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli robię tabelkę, wpisuje pobrane rzeczy i daty i już,

    Jeszcze parafa. Sprawdź w rozporządzeniu, ale na ok. 100% jest tam mowa,
    że KAŻDY dokument przyjęcia towaru handlowego musi być podpisany przez
    osobę przyjmującą.

    > a potem dołączam ją
    > do faktury... No to byłoby właśnie OK.

    Mi wychodzi, że tak można.

    Opisane przez Adama manewry z "WZ" IMO kwalifikują się pod "opis" zastąpiony
    "specyfikacją dostawcy", przy czym IMO przepis nie pozwala, aby tę specyfikację
    oddać i robić korektę (skoro towar został już przekazany).
    Na mój gust WZ powinna zostać i powinna stanowić właśnie podstawę wydania
    faktury (a nie korekty).
    Jako rzeczono, "każdy odpowiada za siebie" :D
    No i oczywiście, tak jak piszesz - wg rozporządzenia, pierwotną formą
    "opisu" jest własny świch nabywcy.

    pzdr, Gotfryd