    From: "wsm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż domeny internetowej a PCC i PIT
    Date: Sun, 16 Oct 2005 22:47:13 +0200

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ditn5s$h91$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik wsm napisał:

    [...]

    > "osoba fizyczna NIE prowadząca działalności gospodarczej
    > zarejestrowała sobie i opłaciła domenę internetową (ok. 78zł)
    > www.najlepszanazwawpolskiminterecie.pl
    > a w następnym roku SPRZEDAŁA tę domenę komuś innemu za 7800zł"

    No i w cytacie pominęłaś:
    Nabywcą jest osoba z DG na VAT
    (wiadomość z 15.10 godz. 00.20)
    I o to mi chodziło.

    Nie chciałem Cię urazić, ale na grupie "prawo" należałoby chyba dokładnie
    czytać teksty przed odpowiedzią, bo dyskusja zbacza na manowce.

    > nie wiem czemu w druga strone mi poszlo
    > ale to jest g r u p a d y k u s y j n a, i nalezalo podyskutowac z moim
    > zdaniem, a nie na mnie krzyczec

    No ale dyskusja była bezpodstawna z uwagi na mylne założenie, prawda?

    [...]
    > a nasze rady sa nic nie warte - bez pisma, bez pieczatki, na zasadzi
    > jedna pani drugiej pani;>;;>

    No, nie bardzo. Wielu pytających wierzy, że ma na tej grupie do czynienia ze
    znawcami tematu, skoro ci autorytatywnie wypowiadają niepodważalne prawdy. I
    przyjmują to na wiarę. I rzeczywiście - jest tu kilka osób o
    niekwestionowanym autorytecie i można z dużym zaufaniem słuchać ich rad.
    Bo cóż warta by była grupa o prawie, jakby tu dyskutowali sami dyletanci?
    Niby po co? Tak pogadać sobie to można w maglu ...
    WSm