  • 1. Data: 2003-06-06 13:38:39
    Temat: Sprzedaż nieistniejącego (jeszcze) towaru.
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanie. Mój podwykonawca szyje dla mnie futerały dla potrzeb moich
    klientów. Część zlecenia wykonał jeszcze w maju - i wtedy ta część towaru
    poszła do do klientów. Nie wystawiał mi wtedy faktury, ma być zbiorcza po
    realizacji pełnego zamówienia, tj. w przyszłym tygodniu.
    Czy w takim układzie US nie dowali się że sprzedałem coś, czego teoretycznie
    jeszcze nie miałem? Jak ewentualnie można to obejść?

    Pozdr.,
    Seba

  • 2. Data: 2003-06-06 17:19:37
    Temat: Re: Sprzedaż nieistniejącego (jeszcze) towaru.
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "SebaeL" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    teoretycznie
    > jeszcze nie miałem? Jak ewentualnie można to obejść?

    ------------------------
    A ten wykonawca jest Vatmanem jeśli tak chyba ma termin wystawienia faktury
    7 dni więc czy nie spóżni ?
    Wiola

  • 3. Data: 2003-06-06 17:39:46
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > teoretycznie

    > A ten wykonawca jest Vatmanem jeśli tak chyba ma termin wystawienia
    Dodam jeszcze że jeśli jesteś na kp i r to jesli obracasz towarem materiałem
    ( inaczej sprzedajesz) a nie otrzymałeś faktury Vat to należy sporządzić
    szczegółowy opis towaru materiału i dokonać zapisu w książce.To wynika z
    rozporządzenia w sprawie prowadzenia książki.
    Pozdrawiam Wiola