    From: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaż nieistniejącego (jeszcze) towaru.
    Date: Fri, 6 Jun 2003 15:38:39 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@shur.joint.eu.org

    Mam pytanie. Mój podwykonawca szyje dla mnie futerały dla potrzeb moich
    klientów. Część zlecenia wykonał jeszcze w maju - i wtedy ta część towaru
    poszła do do klientów. Nie wystawiał mi wtedy faktury, ma być zbiorcza po
    realizacji pełnego zamówienia, tj. w przyszłym tygodniu.
    Czy w takim układzie US nie dowali się że sprzedałem coś, czego teoretycznie
    jeszcze nie miałem? Jak ewentualnie można to obejść?

    Pozdr.,
    Seba