    From: E...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż nieruchomości firmy a podatek
    Date: Wed, 1 Oct 2008 12:13:50 -0700 (PDT)

    > Przecież mają księgową, prawda?

    Tja... Wie tyle samo co Ty. Bez urazy, ale z wami jest jak z
    lekarzami, jak im powiem co mi jest to przepiszą mi odpowiednie
    tabletki. Ale żeby zbadać przypadek dokładniej, to już ciężka sprawa.

    Prawdopodobnie nie zapłacą podatku bo nieruchomości nabyli jako osoby
    fizyczne na długo przed uruchomieniem działalności. Zobaczymy.

    > Sprawa jest trywialna dla osoby która potrafi w podatkach dodać dwa do
    > dwóch.

    Jak widać niezupełnie.

    > Dlaczego ufasz obcej osobie z listy bardziej niż komuś kto rozlicza
    > podatki Twoich rodziców od lat?

    A kto powiedział, że Ci ufam i kto powiedział, że ona rozlicza im
    podatki od lat? Czyli typowe tak jak w pierwszym Twoim poście -
    wyciąganie wnioskow bez posiadania dostatecznej informacji w temacie.
    Ciekawe czy to bardziej moja wina, że nie wspomniałem o tym, czy Twoja
    że o to nie zapytałaś ;) Ale to nie ja przecież mienię się tu
    autorytetem.

    A pytam bo to chyba nie jest zakazane jeszcze.
    Pozdrówka