    From: Grzesiekkm <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż on-line Legalna?
    Date: Mon, 8 Sep 2008 05:04:47 -0700 (PDT)

    > Czemu nielegalne, chcesz narkotyki w tych plecakach sprzedawac :)?

    dobry pomysł myślę że popyt przewyższyłby podaż i dużo ludzi skusiłoby
    się na taki "gratis" lecz na pewno takich prezentów w środku nie
    będzie

    zastanawiam się jak tą sprawę rozwiązać, w naszym pięknym kraju dużo
    ludzi jedzie na lewiźnie ja jednak (jak pewnie niektórzy powiedzą
    głupiec) chce kręcić biznes legalnie wiec jak tu postąpić

    Mam towar a nie mogę go sprzedać