  • Data: 2015-04-18 16:53:01
    Temat: Re: Sprzedaż "podzespołów elektronicznych" na ebayu
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:25:56 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Kontrahentem przecież nie jest eBay, tylko klienci. Im wystawia faktury,
    > dowody sprzedaży itp. eBay,to jemu wystawi fakt

    eBay jemu wystawi fakturę za prowizję, którą pobiera?

    zarejestrować się do MOSS (klienci będą z całego świata)? MOSS obejmuje:

    > A będzie świadczył którąkolwiek z tych usług?

    Na pewno nie będzie świadczył usług nadawczych. Pozostaje pytanie, czy taka sprzedaż
    jaką on ma (gniazda zasilania, gniazda USB, przyciski i przełączniki, kable USB)
    można w jakikolwiek sposób zaliczyć do usług telekomunikacyjnych lub elektronicznych?

    Wiem tylko, że sprzedaż "przedmiotów wirtualnych" czy licencji na oprogramowanie w
    wersji elektronicznej to świadczenie usług elektronicznych, natomiast znajomy
    sprzedaje sprzęt, więc ciężko mi powiedzieć.