    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż poza kasą
    Date: Wed, 23 May 2007 09:49:26 +0200
    <f2mpff$e59$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2n7cs$6f3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <f2nam4$i90$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <f2nghc$9b8$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2nlqe$sko$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f2nmj5$2c2$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2nn2v$qhp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f2nnh1$rod$1@nemesis.news.tpi.pl> <f2nogs$9ei$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f2nr8g$ja5$1@atlantis.news.tpi.pl> <p...@g...com>
    <op.tsoczwpnipkhj4@unk> <p...@g...com>
    <op.tsqlg414ipkhj4@unk> <p...@g...com>
    <op.tsrre9v5ipkhj4@unk>

    Errata:

    > Ale prawo podatkowe złamałeś

    (lub planowałeś złamać ) - w końcu nie wiem jak to sie skończyło

    Nie sprawdzałem dokładnie , ale możliwe że uczupliłeś podatek jednej gminy
    ksztem innej -
    wszak "lokalni" mają udział w zebranym picie.

    Co do nieuczciwej konkurencji - chyba niedoceniasz fiskusa. Jeśli gość
    będzie łoił 40%
    więcej niż trzeba, to myślisz że się nie pokapują?

    Dwie ostatnie sprawy:

    1. Mimo takich niepłacących budżet został zalany gotówką.
    Czyli teraz powinniśmy dostawac zwroty podatków, bo skoro wg Was brakującą
    kasę
    muszą dopłacać inni, to skoro jest nadwyżka to państwo wypłaci zwroty?
    Bo jeśli nie wypłaci to cała teoria jest o "kant dupy" rozbić.

    2. Nie doceniacie ludziska mocy soc-politykierów i finansjery.
    Deficyt budżetowy wynosi kilkaset miliardów złotych. "Kotwica" budżetowa
    ledwo starcza
    na odsetki, co oznacza że jedziemy po paraboli w górę - w tej sytuacji
    dług jest praktycznie
    niespłacalny - co oznacza że niezależnie kto ile będzie płaci będzie
    płacił więcej.
    Współczesna soc-demokracja ma to do siebie że skonsumuje każdą ilość
    pieniądza i zażąda więcej,
    dowodem jest dzień dzisiejszy, albo pitolenie lsdowców o obniżce składki
    rentowej. Poza obniżką
    składki rentowej będą podwyżki akcyzy, do tego czeka nas uniformizacja
    podatków w ramach UE,
    czyli same rarytasy, bo jednolity podatek jest w nowomowie synonimem
    wyższego.
    W obliczu tego wszytskiego, działania pana w warzywniaku świadczą jedynie
    o jego instynkcie
    samozachowawczym.