eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż przedmiotów wirtualnych i dochody z udostępniania powierzchni reklamowej na stronie www na ryczałcie? › Re: Sprzedaż przedmiotów wirtualnych i dochody z udostępniania powierzchni reklamowej na stronie www na ryczałcie?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 20 Jan 2015 16:06:23 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Sprzedaż przedmiotów wirtualnych i dochody z udostępniania

    On Mon, 19 Jan 2015, j...@g...com wrote:

    > Tylko kwestia tego jak rozstrzygnąć czy strona www nie jest związana z prowadzoną
    DG?

    Nie wiem, ale obrócę kota ogonem: a jakie cechy tej strony powodują,
    że nalezy uznać że prowadzona jest "na przykład hobbystycznie" (jak
    rzeczono w artykule który linkowałeś)?
    Coś jeszcze - INVHO kryterium nie zalicza do DG stron "związanych z DG",
    acz te zalicza z definicji, ale strony mające cechy DG, również nie
    związane z INNYMI czynnościami w DG.
    Jak ja to widzę: producent lub sprzedawca towaru jakiekoś rodzaju,
    który prowadzi stronę 'w temacie', niejako przy okazji wyklucza się
    z wersji "hobbystycznej". Ale to nie działa w drugą stronę, takie
    dajmy na to ceneo, pobierające opłaty za wystawienie wyszukiwania,
    nijak "hobbystyczne" nie jest, mimo że samo linkowanych towarów
    nie produkuje i nie sprzedaje.

    > Przecież niemal o każdej stronie www można powiedzieć, że wymaga
    > AKTUALIZACJI, a przez to ciągłej i zorganizowanej pracy nad nią.

    Można.

    > Nawet hobbystyczny blog

    O właśnie.
    Po czym poznajesz, że dany blog jest "nawet hobbystyczny"?

    pzdr, Gotfryd