eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności › Re: Sprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności
    From: DaNsOuNd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności
    Date: Mon, 19 Jan 2015 16:07:02 +0100

    W dniu 2015-01-18 o 16:44, Jacek pisze:
    > Dostałem propozycję świadczenia usług, których nie mam w zgłoszonym
    > zakresie działalności.
    > Usługa praktycznie jest bez kosztów (tylko własna praca).
    > Kosztów i tak nie odliczę, a od przychodu będę płacił podatki.
    > Czy sprzedaż tego rodzaju usługi naraża mnie na jakieś kłopoty?
    > Jacek

    Skoro nie masz kosztów i płacisz podatki od przychodu mniemam że jesteś
    ryczałtowcem. Sprawdź czy nowe usługi kwalifikują się do tego typu
    rozliczania i jaki jest podatek od tych usług. Może też się okazać że
    nowa branża nie kwalifikuje się do ryczałtu i automatycznie przejdziesz
    na KPiR.

    Pozdrawiam
    DaN