    From: "Janusz" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaz z zastrzezeniem prawa wlasnosci /VAT/
    Date: Tue, 22 Jan 2002 00:17:16 +0100

    Sławka, nie panikuj i nie strasz ludzi.
    Przepisy mówią o sprzedaży. Jeśłi sprzedaż z zastrzeżeniem własności nie
    jest sprzedaża, odczytaj im kawałek kodeksu cywilnego. Zastrzeżenie
    własności jest takim samym dodatkiem do umowy sprzedaży, jak zastrzeżenie
    zapłaty ceny w ratach. Odeśłij US do diabła.
    W sprawach VAT oczywiście. Jeśłi zechcą ci dopiec, wezmą się za amortyzację.
    Tam warunkiem amortyzowania jest własnośc albo współwłasność. Ale i to idzie
    bronić, traktując to jako przewłaszczenie na zabezpieczenie. Daj znać, gdyby
    ci dokuczali.
    Janusz
    Użytkownik Slawka <b...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2a5o9$1id$...@o...icpnet.pl...