eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzet komputerowy - czy moge sobie odpisac od podatku › Re: Sprzet komputerowy - czy moge sobie odpisac od podatku
    From: "Adam Major" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzet komputerowy - czy moge sobie odpisac od podatku
    Date: Thu, 19 Sep 2002 09:45:05 +0200

    Witam!

    > Jestem studentem informatyki i w najblizszym czasie chce zmodernizowac
    > komputer.
    IMHO Odpis od podatku komputera przysługuje tylko wtedy gdy jest on Ci
    niezbędny do pracy, nie istotne jest dla US ze studiujesz informatykę.

    Jak odpisywałem "zestaw komputerowy" to zostałem wezwany do US w sprawie
    złożenia wyjaśnień. Pytali mnie co to za "wielka" kwota, wiec mówie, że
    komputer.
    A oni czy jest on mi potrzebny do pracy, więc zaczynam mówić, że jestem
    studentem informatyki, a poza tym pracuje na etacie jako informatyk no i
    komputer jest mi potrzebny.
    To kobieta mnie pyta czy bardziej do pracy czy do nauki.
    W koncu powiedzialem ze do pracy.

    I dostałem rozliczenie ;-)

    Nie wiem więc czy uznaliby Twoje umowy o dzieło/zlecenie.

    Pozdrawiam Adam.