  • 1. Data: 2003-01-20 12:12:41
    Temat: Srodek trwaly [auto] - pytania
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Witam,

    W jednoosobowej DG mam jako ST samochod. Przekazalem go do uzytkowania
    13 czerwca 2002. 31 czerwca odliczylem sobie jako KUP rate amortyzacji -
    i tu sie niepokoje, bo gdzies tu przeczytalem ze powinienem w nastepnym
    miesiacu, czyli lipcu odliczyc. Zrobilem blad?

    Pyt 2. - czy OC i AC na samochod moge zaliczyc jako KUP? I co jest
    dowodem ksiegowym w takim przypadku? Ksero z polisy + dowod wewnetrzny?

    nijou

  • 2. Data: 2003-01-20 13:07:25
    Temat: Re: Srodek trwaly [auto] - pytania
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    nijou wrote:
> [...]
    > amortyzacji - i tu sie niepokoje, bo gdzies tu przeczytalem ze
    > powinienem w nastepnym miesiacu, czyli lipcu odliczyc. Zrobilem blad?

    słusznie się niepokoisz

    > Pyt 2. - czy OC i AC na samochod moge zaliczyc jako KUP? I co jest
    > dowodem ksiegowym w takim przypadku? Ksero z polisy + dowod
    > wewnetrzny?

    tak

    > nijou

    galis

  • 3. Data: 2003-01-20 18:11:25
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Galis <g...@g...pl> wrote:

    > tak
    To bym sprostował-nie ksero tylko oryginał polisy

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 4. Data: 2003-01-20 18:20:39
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Jacek wrote:

    > To bym sprostował-nie ksero tylko oryginał polisy

    A jak Cię niebieski zatrzyma i poprosi o polisę OC, to co mu pokażesz??
    ksero??

    galis

  • 5. Data: 2003-01-20 20:03:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Galis napisał:

    > A jak Cię niebieski zatrzyma i poprosi o polisę OC, to co mu pokażesz??
    > ksero??

    Probem stary jak swiat i stare jak świat rozwiazanie.
    Tradycja nakazuje trzymać w księgach ksero polisy z adnotacją że
    oryginał znajduje się w dokumentach wozu.
    Kiedy polisa wygasa, oryginał wpina sie ja na miejsce kopii.
    Trzeba tylko pamiętac żeby nieopacznie nie wyrzucić wygasłej polisy :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-01-20 21:11:42
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Galis <g...@g...pl> wrote:

    > A jak Cię niebieski zatrzyma i poprosi o polisę OC, to co mu pokażesz??
    > ksero??

    Oczywiście oryginał. Ale pytanie brzmiało-co jest podstawą itd.