  • Data: 2009-07-03 21:34:55
    Temat: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > ktos sie chwali ze
    > jest ksiegową i pierdzieli za przeproszeniem o podawaniu tacy, to
    > sorry. Ja sie na codzien nie zajmuje podatkami

    Księgowi na codzień? To może ze dwie osoby takie tu piszą.
    Reszta to tacy jak Ty. Zmuszeni do samodzielnego "pito..."

    >Ale nie - lepiej bylo pouczyc glupola

    Czasami rozpoznanie nie jest trafne i usiłuje
    się wędkę niewłaściwym osobom.

    >I nadal dzieki temu nie mam odpowiedzi na pytanie
    > jak to amortyzowac, kiedy wzrosnie powyzej 3500 zl wartosc poczatkowa
    > srodka trwalego.

    No widzę, że czytanie ze zrozumieniem też szwankuje.
    Ale pewnie już czytasz odpowiedź Piotrka, że nic nie wzrosło powyżej 3500