  • Data: 2009-07-04 20:44:38
    Temat: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > od kiedy 2000>3500?
    >
    > --
    > spp

    przeczytaj moje posty prosze.. juz 3 razy to wyjasnialem...
    wskaz mi prosze gdzie ja napisalem ze to jest jedyny wydatek na auto w tym
    roku ??? Ja ciagle pisalem ze ta kwota spowodowala ulepszenie (czyli
    PRZEKROCZYLA LIMIT 3500 zl), ale wszyscy mi wciskaja ze nie, tak jakby wszyscy
    mieli wglad w moje faktury :/

    Kuba