  • Data: 2002-07-18 13:09:11
    Temat: Re: Srodki trwale i amortyzacja
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org> szukaj wiadomości tego autora

    "Adamski":

    | To ustawa wg cem w Twojej miejscowosci na grudzen roku poprzedzajacego
    | zalozenie ewidencji ST

    Dzieki za odpowiedz, jednak czy moglbys troche jasniej napisac? Jaka
    'ustawa'? Czy chciales napisac ze "ustalam to wg cen w mojej
    miejscowosci na grudzien roku poprzedzajacego zalozenie ewidencji ST"?

    No i jak skad brac te ceny? Takich komputerow w grudniu 2001 nie bylo w
    ofertach firm (wiek!). Jakies ogloszenia o sprzedazy moga byc podstawa?

    nijou