    From: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Straty z lat ubiegłych
    Date: Thu, 30 Apr 2009 09:36:30 +0200

    > Oczywiście.

    To jeszcze zapytam o jedną rzecz przy okazji:

    Rozumiem że o zapłacone zdrowotne (oczywiście tylko 7,75% ) też mogę sobie
    pomniejszyć podatek?
    Mam specyficzną sytuację, do końca lutego byłem jeszcze na etacie, płaciłem
    z DG (tylko) dodatkowe zdrowotne, a pracodawca płacił komplet ubezpieczeń.
    Dostałem też odprawę, od której też został zapłacony pełen ZUS.
    Czy to co ja sam wpłaciłem na ubezpieczenie zdrowotne od początku roku mogę
    sobie odjąć od podatku i wpłacić o to pomniejszoną zaliczkę?
    Rozumiem, że to co pracodawca wpłacił na ZUS nie mogę sobie odjąć, bo on już
    to ujął w zaliczkach, które za mnie zapłacił?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM