eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców › Re: Tanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców
    From: "mec.Michał" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Tanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców
    Date: Wed, 20 Aug 2003 22:29:05 +0200

    Użytkownik "Potrawka" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bi0chv$mi0$1@news.onet.pl...
    Buszując po necie natrafiłem na stronę pewnej grupy młodych doradców
    podatkowych i biegłych rewidentów, którzy za małe pieniądze (ok. 10-15 zł)
    udzielają naprawdę dobrych porad z zakresu prowadzenia działalności
    gospodarczej i podatków (przez internet). Jak sie weźmie kilka porad, to
    daja nawet porady dot. kruczków prawnych. Mnie zachwycili, bo z tymi
    podatkami (i prawie pustą kieszenią) zaczynałem sie łamac odnośnie
    prowadzenia działalności gosp.
    Nie pamietam adresu strony www, ale e-mail owszem: e...@p...fm
    Powołajcie sie na "Potrawkę", to może coś sie uda utargować.
    Polecam!!!...i idę wprowadzić poprawki do moich ksiąg podatkowych.
    "Potrawka"

    Chwała tym ludkom.
    Jest tylko małe ale - oni nie ponoszą odpowiedzialności za nietrafna poradę
    i poniesione straty z tytułu zastosowania takiej porady.

    Pozdrawiam
    Michał