eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców › Re: Tanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców
    From: "mec.Michał" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Tanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców
    Date: Thu, 21 Aug 2003 20:53:50 +0200

    Użytkownik "CNTI" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bi253f$d2p$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "mec.Michał" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > poradę
    >
    > Tak samo jak wszyscy doradcy na tej grupie. A tamci - z racji wysokich
    > uprawnień (jak napisano powyżej) muszą byc dobrzy.Trudno przecież
    zakladać,
    > że udzielają porad zupełnie innych niż posiadana przez nich
    > wiedza,potwierdzona trudnymi (jak się mówi) egzaminami państwowymi oraz
    > praktyką.
    > Ja do nich pisze i uważam, że są naprawde kompetentni i polecam ich moim
    > znajomym.I jeszcze żadna kontrola nie zakwestionowała ich porad.
> [...]
    Nie kwestionowałem ich fachowości tylko poruszyłem sprawe ryzyka jakie
    ponosi odbiorca tych usług i porad.
    Nie ma żadnej kontroli takiego postepowania bo niie ma takich organów.
    Ale jak Polak polakiem to nigdy nie dmuchał on na gorące ale tylko na zimne
    i po fakcie.
    Zyczę tym młodym powodzenia i sukcesów.

    Pozdrowienia
    Michał