  • 1. Data: 2006-07-27 13:28:18
    Temat: Telefony komórkowe z USA, Jakie opłaty?
    Od: g...@g...com

    Witam, zastanawiam się nad sciągnieciem telefonów komórkowych, od
    hurtownika. Załóżmy że zaimportuje 10 telefonów po $100/sztuka.
    Jakich opłat mogę się spodziewać, o ile wzrośnie ich cena. Jakie
    dokumenty będą potrzebne?

    Pozdrawiam,
    Grand

  • 2. Data: 2006-07-27 16:09:09
    Temat: Re: Telefony komórkowe z USA, Jakie opłaty?
    Od: Piotr <i...@g...pl>

    takie pytanko off-topic: czy amerykańskie telefony komórkowe będą
    działać w Polsce?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-07-27 19:21:31
    Od: "Ewcia" <e...@i...pl>

    No wlasnie... tam maja inne zakresy GSM wiec w Polsce dzialac nie beda.

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-07-28 02:47:21
    Temat: Re: Telefony komórkowe z USA, Jakie op?aty?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Ewcia napisał:
    > No wlasnie... tam maja inne zakresy GSM wiec w Polsce dzialac nie beda.

    Kontynuując off topic przypominam, że mamy rok 2006 i że trójsystemowe
    telefony to można w Polsce, w detalu, bez zobowiązań kupić za niewiele
    więcej niż 100$. To w USA, w hurcie będą po 40$.

    pzdr

    Tomek

    PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a

  • 5. Data: 2006-07-28 03:43:06
    Od: g...@g...com

    Tomasz Staszewski napisał(a):

> [...]
    > telefony to można w Polsce, w detalu, bez zobowiązań kupić za niewiele
    > więcej niż 100$. To w USA, w hurcie będą po 40$.

    Teraz już coraz popularniejsze się stają tzw QuadBandy czyli
    telefony cztero zakresowe. A tak poza offtopem - ma ktoś jakieś info
    o które pytałem? ;]
    Pozdrawiam
    grandfso

  • 6. Data: 2006-07-28 04:46:43
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Kontynuując off topic przypominam, że mamy rok 2006 i że trójsystemowe
    > telefony to można w Polsce, w detalu, bez zobowiązań kupić za niewiele
    > więcej niż 100$. To w USA, w hurcie będą po 40$.

    Kontynuując off topic to USA ma w d... jakie zakresy mają w Europie i
    większość telefonów pracuje tylko na częstotliwościach amerykańskich i
    jak się bardzo uprzesz to może gdzieś trzysystemowy dostaniesz.

    Tak przy okazji to wiele telefonów karty sim nie posiada w ogóle.
    Karta sim to trafia się w pre-paid.

  • 7. Data: 2006-08-01 20:54:30
    Temat: Re: Telefony komórkowe z USA, Jakie op^(3)aty?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > jak się bardzo uprzesz to może gdzieś trzysystemowy dostaniesz.
    >
    > Tak przy okazji to wiele telefonów karty sim nie posiada w ogóle.

    Kontynuując off topic, to istnienie karty SIM nie zależy od pre- czy
    postpaidu, tylko od tego, czy dana siec pracuje w systemie GSM czy CDMA.

    A wracając on topic, to do odprawy celnej potrzebna będzie oryginalna
    faktura zakupu. Natomiast do *sprzedaży* ich w Polsce potrzebne bedzie
    jeszcze świadectwo zgodności.

    M.