  • 1. Data: 2005-12-09 18:27:50
    Temat: Termin składania zażalenia na postanowienie w sprawie interpretacji
    Od: "SG" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak jest z tym terminem ? Mam w odpowiedzi US że mogę złożyc zażalenie
    w terminie 7 dni do daty doręczenia.
    Odebrałem pismo w piątek tydzień temu. Czy dziś jest już po ptakach, czy
    mogę jeszzce złożyć pismo w US w poniedziałek

    --
    Sławek

  • 2. Data: 2005-12-09 19:06:56
    Od: "cim" <p...@p...net_usun_to>

> [...]
    > Odebrałem pismo w piątek tydzień temu. Czy dziś jest już po ptakach, czy
    > mogę jeszzce złożyć pismo w US w poniedziałek

    Jezeli odebrales 02.12 to masz czas do dzisiaj do godz. 0:00 aby nadac pismo
    w placowce pocztowej operatora publicznego :)

    cim

  • 3. Data: 2005-12-10 00:00:28
    Od: "SG" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cim" <p...@p...net_usun_to> napisał w wiadomości

    > Jezeli odebrales 02.12 to masz czas do dzisiaj do godz. 0:00 aby nadac pismo
    > w placowce pocztowej operatora publicznego :)

    Dzięki.
    Zdążyłem na pocztę głowną przed 12 :)

    Pozdrawiam,
    --