  • 1. Data: 2005-12-09 11:44:23
    Temat: Umowa przyrzeczenia / sprzedazy? Prosba o pomoc
    Od: "Wychowaniec" <a...@w...pl>

    Chcialbym Was prosic o pomoc w konstrukcji umowy.
    Chodzi o umowe przyrzeczenia / sprzedazy udzialow w przyszlym
    projekcie/spolce.

    Wygladaloby to tak:
    - ja jestem sprzedajacym (udzialy w przyszlym projekcie/spolce)
    - X jest kupujacym (wnosi know-how + realizacja)

    I teraz tak X dostanie 20% udzialow w przyszlej spolce pod warunkiem ze
    wykona zadania:
    zadanie a1
    zadanie a2

    Jesli X nie wykona w/w zadan albo wykona je w czesci to dostanie % mniej
    udzialow w przyszlym projekcie/spolce.
    Ew. mozliwa jest takze zamiana % udzialow na pln (gdybysmy X albo ja doszli
    do wniosku ze nie mozemy ze soba pracowac).
    Chcialbym takze aby w umowie byl zapis ze X nie moze sobie ot tak odpuscic
    projektu (bo ja wtedy zostalbym na lodzie).
    Umowa ma wiec gwarantowac obu stronom pewnosc ze jak zostanie wykonana praca
    w terminie to obie strony beda czerpaly dochody z przyszlego projektu.