  • Data: 2020-04-29 11:51:32
    Temat: Re: Termin w 2020 na skladanie PIT za 2019
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-29 o 09:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie wiesz, co to jest wątek

    Wiem.

    > i nie umiesz wątku czytnikiem niusów
    > ustawić,

    Umiem. Wiadomości mam w wątkach, ale z ukrytymi wiadomościami już
    wcześniej przeczytanymi.

    > rozwinąć i czytać?

    Znacznie wygodniej jest mi widzieć tylko nowe wiadomości (oczywiście też
    w formie wątku), niż przełączać się tylko z Twojego powodu na
    pokazywanie mi wszystkich wiadomości aby zajrzeć co było w
    wiadomościach, które już wcześniej widziałem.

    > Przy okazji zajrzyj do google groups jak nasza konwersacja tam u nich
    > wygląda.

    Okazja zdarzy się za xx lat.

    A do Ciebie niech dotrze, że w ten sposób można odpowiadać na
    poszczególne wypowiedzi poprzednika.

    W zwykłych mailach jest zwyczaj odpowiadania tak jak Ty, ale ilekrotnie
    z kimś prowadziłem bardziej szczegółowe dyskusje tyle razy odpowiedź
    wyglądała tak, że na górze było zdanie informujące, że odpowiedzi są
    wstawione w treść mojego poprzedniego maila.
    I nie była to jedna osoba, tylko tak się działo w każdym przypadku, gdy
    w treści pojawiało się kilka tematów.

    Na Usenecie tak jest z definicji, aby każdy nie musiał zaczynać
    odpowiedzi od informacji, że jego odpowiedzi są do znalezienia dalej w
    treści.
    P.G.