eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTriki US przy wypłacie zwotu podatku - po 3 miesiacach › Re: Triki US przy wypłacie zwotu podatku - po 3 miesiacach
  • Data: 2008-09-20 14:39:15
    Temat: Re: Triki US przy wypłacie zwotu podatku - po 3 miesiacach
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzieć nie widziałem, ale telefon z US mi się ze dwa razy zdarzył.

    Z US miałem już kilka telefonów, w różnych sprawach. Pierwszy raz to aż mnie
    zatkało :) Zadzwoniła pani powiedzieć, że w VAT-7 jest błąd z prośba ustną o
    wyjaśnienie. W deklaracji z poprzedniego miesiąca podałem VAT do zwortu, a w
    bieżącej wpisałem tą kwotę jako nadwyżka z poprzedniego miesiąca :) "to proszę
    złożyć korektę" - zakończyła się rozmowa.

    Z ZUS miałem raz z informacją, że jakiejś tam składki nie muszę płacić za
    pracownika :) Jak wyjaśniłem, że części etatu tego pracownika w róznych firmach
    składają się na ponad 1 pełny etat - "aha, romumiem, w takim razie jest w
    porządku, do widzenia"

    Mieszkam chyba w normalnej okolicy :)