    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ULGA ZA INTERNET
    Date: 21 Mar 2008 13:31:51 GMT

    witek w <news:fs08pc$97v$2@inews.gazeta.pl>:

    > nie możesz.

    Hmm...

    Czytam sobie o promocji Orange Free i widzę stopkę:

    Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z o.o. z siedziba w Warszawie,
    adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w Sadzie
    Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy - Krajowego Rejestru
    Sadowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakładowym 2.690.501.964,00
    PLN, (NIP 527-020-68-72)

    Czytam o promocji Orange Freedom:

[...]

    Wychodzi mi, że oba dostępy do internetu są od tego samego podmiotu, który
    jest "operatorem komórkowym" ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]