  • Data: 2005-09-16 14:17:30
    Temat: Re: US prowadzi postepowanie KS a ja jestem prostytutk
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie.
    > Kto tutaj chce wyprowadzać konsekwencje prawne?
    > Przecież Grzegorz nic nie chce od US. To US szuka u niego podatku.
    > Nic nie wiem też o konieczności dokumentowania prostytucji i nie ma też
    > obowiązku brać od klientów danych osobowych, aby ich potem na świadka
    > wzywać.
    >

    > vertret

    nie mowimy o dokumentowaniu prostytucji, tylko opodatkowanych badz
    zwolnionych zrodel przychodow,
    ktore nie beda lapaly sie pod nieujawnione,
    z prostytucja jest o tyle prostsza sprawa, ze skladasz oswiadczenie, ze
    Twoi klienci starali sie zachowac anoniowosc, a Ty nie chciales nigdy
    byc aktorem i sprawa zalatwiona . Zreszta w sytuacji, o ktorej mowa
    wyzej, dowodzenie jest o tyle latwiejsze, ze gdzies uslugi wykonywane
    sa zgloszone i mozna na to przedstawic dowody ( w sensie zgloszenia i
    placenia podatkow konkretnie za prostytucje ( zakladajac ze nie podlega
    to pod pozostale uslugi komercyjne gdzie indziej nie sklasyfikowane;>))