  • 1. Data: 2003-02-14 02:30:33
    Temat: Ubezpieczenie wypadkowe w programie Płatnik
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Kilka dni temu pobrałem najnowszą wersję Płatnika i chciałem sporządzic nowa
    deklaracje za styczeń. Nie wiem czy ja niedowidzę czy program tego nie
    przewiduje ale nie mam możliwości zmiany wysokości ubezpieczenia
    wypadkowego. czy ktoś z Was juz to przerabiał??
    pozdrawiam
    WT

  • 2. Data: 2003-02-14 06:59:54
    Temat: Re: Ubezpieczenie wypadkowe w programie Płatnik
    Od: "Bogus" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przewiduje ale nie mam możliwości zmiany wysokości ubezpieczenia
    > wypadkowego. czy ktoś z Was juz to przerabiał??

    ...wczoraj. Rejestr płatników > Dane ewidencyjne

    Pozdrawiam
    Boguś

  • 3. Data: 2003-02-14 19:16:40
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogus" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> napisał w wiadomości
    > nowa
    >
    > ...wczoraj. Rejestr płatników > Dane ewidencyjne

    Tylko weź pod uwagę że w tej wersji płatnika jest to sztuka dla sztuki poniwaz ta
    wartośc nie pojawi się w DRA.
    Dlatego w DRA trzeba wprowadzic recznie w pkt. III ppkt. 04

    Sark

  • 4. Data: 2003-02-14 20:26:57
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Dlatego w DRA trzeba wprowadzic recznie w pkt. III ppkt. 04

    wystarczy kliknac "wstaw" i wstawi to co przdtem zdefiniowales

    bubbaa

  • 5. Data: 2003-02-15 05:04:19
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "buba" <1...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > wystarczy kliknac "wstaw" i wstawi to co przdtem zdefiniowales
    >
    > Dzieki
    Wiec jednak nie jest ze mna az tak zle. I w tym czasie przypomina mi sie
    dowcip o firmie PROKOM, Dziennikarze pytaja rzecznika prasowego firmy co by
    było gdyby PROKOM obslugiwal system informatyczny elektrowni atomowych
    Rzecznik odpowiada - Nic by nie bylo
    pozdrawiam
    WT

  • 6. Data: 2003-02-15 13:11:24
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    by
    > było gdyby PROKOM obslugiwal system informatyczny elektrowni atomowych
    Bez urazy, ale nie rozumiem, o co masz pretensje do programu ? RTFM.

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2003-02-16 03:12:38
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bez urazy, ale nie rozumiem, o co masz pretensje do programu ? RTFM.

    Zwracam honor firmie PROKOM, tym razem bylem przekonany ze wprowadzac
    recznie to znaczy wpisywac recznie cos co program wyliczyl inaczej. Ale tak
    to bywa jak sie ma uprzedzenia :))
    pozdrawiam