    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ubezpieczenie zdrowotne dla wszystkich i koniec RMUA
    Date: Sat, 19 Feb 2011 00:20:38 -0800 (PST)

    > Nie lepiej si zatrudni gdzie na zlecenie na godzin miesi cznie?

    zatrudnisz mnie...? :-)]
    ech... nie lubię mieć długów wdzięczności, zawsze się to kończy tak
    samo, finisz znajomości... :-)

    > Masz
    > zdrowie, cz owieku, po co Ci lekarze? :)

    3 stówki z kawałkiem i mam bez łaski przychodnię dla dziecka (a to
    potrzebne nawet, gdy nie choruje zbytnio... wyniki, konsultacje,
    szczepienia), sam tej zimy tez trochę podupadłem i już mi się zwróciło
    z nawiązką... no i "w razie niemca"... jakiś wyrostek czy coś i
    poszedłbym z torbami...
    BTW zastanawia mnie w tym projekcie rzadowym, czy ten margines
    nieubezpieczonych i korzystajacych ze swiadczen bedzie jakos
    usankcjonowany, czy tez nie beda w stanie kontrolowac i odpuszczaja,
    bo ja rozumiem, ze w zwyklej przychodni nie bedzie sie chcialo
    prowadzic dochodzenia, ale juz powazniejsza (drozsza) wizyta w
    szpitalu nie obejdzie sie bez sprawdzenia ubezpiecznia, czy w takim
    wypadku przysla rachunek?

    pozdrawiam
    s_13