    From: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Uklad i odzyskanie podatku
    Date: Mon, 29 Mar 2004 20:25:23 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@2.kutno.mediaclub.pl

    Mający(a) chwilę czasu /slawek wysmarował(a):
    > Nie jestem pewien, czy rzeczywiście te 40% można wrzucić w KUP. Art 23
    > ust. 2 wymienia zamknięty katalog przypadków w których można odpisać
    > wierzytelność jako nieściągalną i nie ma tam nic o układzie. Chociaż z
    > drugiej strony art. 23 ust 1 pkt 20 mówi tylko o uprawdopodobnieniu
    > nieściągalności.
    > Nawet zakładając, że można zaliczyć do KUP to na pewno nie całość 40%
    > lecz tylko proporcjonalnie do "udziału" wartości netto w całej należności.

    Myślałem że wszyscy wiedzą, że VAT jest nie do odzyskania. Masz całkowitą
    rację.
    Ja podpieram swoją tezę art 23 pkt 34 PDOF.
    Układ jak sama nazwa wskazuje to rezygnacja z pewnych wierzytelności, czyli
    niemożliwość ich odzyskania.
    To chyba powinno wystarczyć jako dowód na "nieściągalność"

    --
    Jacek

    Gdyby wybory mogły coś zmienić, Oni by je zdelegalizowali.

    Adres trochę "przerobiony"