    From: "Piotr" <p...@a...torun.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulepszenie srodka trwalego o ponad 3500zl
    Date: Fri, 28 Jun 2002 21:51:55 +0200

    Dziekuje za tak szybka odpowiedz, ale jezeli mozna to
    mialbym jeszcze pytanie praktyczne wiazace sie z podniesiem
    tej wartosci.Czy nowa wartosc srodka trwalego to bedzie
    1. (wartosc poczatkowa - odpisane raty) + 5500
    czy tez
    2. aktualna wartosc gieldowa + 5500.
    Wydaje mi sie, ze raczej punkt 1.

    Czy amortyzowac do 5 lat od chwili zakupu samochodu
    czy zaczynam nowe 5 lat od instalacji gazu?
    Pytanie moze jest dla fachowcow banalne, ale moja watpliwosc
    wynika z nastepujacego faktu: gdybym mianowicie zainstalowal
    te instalacje w ostatnim miesiacu amortyzacji samochodu
    to czy moglbym odliczyc ja jednorazowo?

    Piotr