    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 4 Jun 2012 14:44:23 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Ulga internetowa + kontrola US + brak faktur

    On Sun, 3 Jun 2012, Vasco wrote:

    > Może się mylę, ale czy nie mają obowiązku dłuższego trzymania faktur? Tak
    > jak wszyscy?

    :)

    > Skoro Kolega ma numery faktur, to najprościej będzie wystąpić o duplikaty.

    Ale tego już robić nie musza. Oczywiscie - moga :)
    Bodaj 3 miesiace (wynika z Ordynacji, i z tego że f-ra pełni rolę
    rachunku), byle klient to nie jest kontrola US, dla której trzeba
    wyciagac stosy papierów spod spodu :)
    (ale jako że przynajmniej niektóryz wystawiaja odpłatnie, moga być
    chętni, pytanie ile to łacznie będzie kosztowało).

    pzdr, Gotfryd