  • Data: 2010-03-16 21:56:17
    Temat: Re: Ulga na dziecko
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Mar 2010, Jarek Andrzejewski wrote:

    > oboje się pofatygują...

    Ano, założenie iż US przynajmniej nie spróbuje obu stronom przydzielić
    po mandacie wydaje się być zbyt optymistyczne ;)
    W takim stanie, jakby trzeba było się przygotować wiedząc na co
    się zanosi, wypadałoby IMVHO zacząć od ustalenia "czy ja oficjalnie
    wiedziałem czy i ile żona odliczyła i jakie są na to dowody",
    pamiętając że o zaplątanie się nie jest trudno a "współudział"
    lub "podżeganie" stanowią samodzielne czyny karalne (urzędnik
    może założyć, iż miała miejsce "zmowa", mimo że nic na to nie
    wskazuje).

    Czyli do wyboru:
    "nie wiedziałem, że żona odliczy całość" :P (mhm... a pański post
    z dnia..." ;>)
    "nie powiedziała że odliczy, ale wiedziałem że odliczyła, wiem
    też że zrobiła to bezprawnie i [powiadomiłem ją/nie powiadomiłem
    jej] o tym", skoro wygląda na "wojnę", to pytaniem jest, czy
    w razie powiadomienia są dowody.

    pzdr, Gotfryd