  • Data: 2012-03-14 21:34:35
    Temat: Re: Ulga na złe długi raz jeszcze
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz wkazać podstawę do wpisywania owej korekty gdziekolwiek?
    > Bo jak na razie odnosiłem się do wystawienia *dokumentu*, a nie do
    > wpisywania go dokadkolwiek ;)
    Hehe. Już spieszę podać: otóż w trakcie wizyty w US pani (ale nie w
    okienku, tylko na pięterku - specjalistka od VAT :->) podała mi całą
    procedurę i tu cytuję: "musi pan zrobić sobie korektę, pewnie trzeba by
    to jakoś w księgi wpisać, ale ja nie wiem jak" :->
    A poważnie, to wpisanie tego np. z minusem do rejestru VAT sprzedaży
    wygenerowałoby mi w programie od razu ładną, skorygowaną deklarację VAT :-)

    Maciek