  • Data: 2012-03-20 15:07:12
    Temat: Re: Ulga na złe długi raz jeszcze
    Od: tomek <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2012 11:06, Maciek pisze:
    > Ja to mam jeszcze większy LOL, bo jak teraz liczę, to wychodzi mi, że na
    > aktualnej deklaracji musiałbym umieścić kwoty ujemne :-) Można tak?

    Kiedyś przerabiałem to z doradcą podatkowym i mu wyszło że jeśli tak
    wychodzi to tak wychodzi. Nie pamiętam o co dokładnie chodziło, ale od
    reki mogę Ci podać taki przykład: w styczniu przeznaczasz towar handlowy
    na cele osobiste, minusujesz kol. 10 i masz ujemne koszty. Obecnie nie
    ma do tego żadnej deklaracji, ale kiedyś były PIT-5 i trzeba było
    takiego minusa wpisać.

    Natomiast jak to łyka "system" i białkowy interfejs preweryfikujący - to
    inna sprawa :)

    Tomek