    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga odsetkowa a likwidacja kasy mieszkaniowej?
    Date: Mon, 28 Apr 2003 21:40:19 +0200

    Użytkownik "salfatore" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:03042817243447@polnews.pl...

    > No tak to jest pomysł... zakładając, że by się udało ...czy w przypadku
    > likwidacji kasy zostanie mi potrącone bezpowrotnie 20% wartości
    > zgromadzonych
    > w kasie środków (na poczet podatku dochodowego) jeżeli tak to oznacza to,
    > że
    > cała ta oberacja będzie mie kosztowała 20% środków z kasy czy tak :(

    Nie wiem, wydaje mi się, że nie. Bo dlaczego?
    Natomiast na pewno trzebaby oddać wszystkie ulgi, z których korzystałeś z
    tytułu oszczędzania (30% od odłożonej w danym roku kwoty) plus należne
    odsetki. Nie da się zjeść ciastka i mieć je nadal ;-(. Dlatego trzeba
    rozważyć czy się to opłaca czy nie (kalkulując też ryzyko niepoprawności
    takiej interpretacji).

    Pozdrawiam,
    BaLab