  • 1. Data: 2006-02-11 14:39:22
    Temat: Re: Ulga odsetkowa - garsc informacji i pytan.
    Od: "Andzelika Tokarska" <a...@c...pl>

    zaplacone w ciagu roku raty odsetkowe od takiego kredytu -w calosci od
    dochodu( nie jakies %)

    Uzytkownik "Salata" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

  • 2. Data: 2006-02-11 15:38:17
    Od: "Paweł Hałas" <p...@i...pl>

    Witam...

    Zamiast się zastanawiać proponuję zapoznać się z następującym linkiem:
    http://www.wcip.pl/publikacje_content.php?id=26

    Pozdrawiam
    PAweł
    archiwum i przeszukiwanie newsów