    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga remontowa + umowa użyczenia
    Date: Fri, 02 Sep 2005 23:16:23 -0500

    Tomek wrote:
    > Witam serdecznie
    >
    > Chciałem zapytać czy jeśli mam napisana umowe użyczenia w ktorej niestety sa
    > wymienione czesci domu ktore uzyczam (piwnica, garaz, pokoj) moge pokryc koszty
    > remontu dachu u rodzicow w domu ? Bo obecnie zakupiony piec zostal rozliczony
    > procentowo do powierzchni uzyczonej mi przez rodzicow ?! .. CZy ktos moze wie
    > co by sie stalo jakbym napisal umowe z rodzicami gdzie uzyczaja mi caly dom ?
    > Czy wtedy bede mogl odliczyc calosc dachu ktory zamierzam Im wymienic ?! Bardzo
    > prosze o podpowiedz.

    a co to za fantastyczna umowa użyczenia, w której nie jest napisane co
    użyczasz.
    W prypadku sporu z US, US będzie dochodził co faktycznie użyczasz i czy
    remontowałeś to co jest użyczone.
    W umowie użyczenia trochę ciężko napisać, że użyczasz dach.
    Wyremontować pokój, garaż w ramach umowy użyczenia to przejdzie, ale
    dbanie o przeciekający dach nawet nad użyczonym pokojem należy do
    właściciela domu.