  • 1. Data: 2003-04-22 19:13:05
    Temat: Ulga remontowa - zakup sejfu?
    Od: "Beata Be" <b...@p...NOSPAM.fm>

    Czy mozna w rocznym rozliczeniu podatku odliczyc w uldze remontowej zakup
    sejfu (mocowanego do sciany)?
    pozdr
    Beata

  • 2. Data: 2003-04-23 10:26:52
    Temat: Re: Ulga remontowa - zakup sejfu?
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl>

    Użytkownik "Beata Be" <b...@p...NOSPAM.fm> napisał w wiadomości
    > Czy mozna w rocznym rozliczeniu podatku odliczyc w uldze remontowej zakup
    > sejfu (mocowanego do sciany)?
    > pozdr
    > Beata
    to jest remont sciany?:)

  • 3. Data: 2003-04-23 10:56:12
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "magdap" <m...@a...net.pl> wrote in message
    > to jest remont sciany?:)

    przecież ulga remontowa nie dotyczy tylko remontów ale również stałych
    ulepszeń

    ja sprawdziłbym jak wygląda faktura za zakup i montaż
    wydaje mi się, że jest to stałe ulepszenie (chociaż żarówkę też
    przytwierdzamy na stałe, a odliczyć nie można :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-04-23 21:37:15
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > wydaje mi się, że jest to stałe ulepszenie (chociaż żarówkę też
    > przytwierdzamy na stałe, a odliczyć nie można :))
    a na czym polega ulepszenie w przypadku montazu sejfu?To ulepszenie dla
    firmy ubezpieczeniowej.
    Zarowka to niewielki problem,stala zabudowa kuchni tez jest "na stale", a
    odliczyc nie mozna:(