  • 1. Data: 2003-04-22 15:45:46
    Temat: Czy jesli w poprzednim roku zarobilem absolutne zero, to ...
    Od: Wlad <w...@p...onet.pl>

    musze skladac jakies pity itp?

    nigdzie nie pracowalem ani na zlecenia ani na dzielo .. nic..
    caly rok w domu przed telewizorem albo gazeta - pracy szukalem :)

    pamieam roku ktorego dawno temui tez nic nie zlozylem jak zero
    zarobilem i nikt mnie nie gonil, ale moze teraz zaczna?

    poradzice prosze bozem zielony bardzo

    wladek

  • 2. Data: 2003-04-22 19:56:25
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Wlad" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > musze skladac jakies pity itp?

    nie

  • 3. Data: 2003-04-22 20:08:42
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Uzytkownik "Wlad" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > pamieam roku ktorego dawno temui tez nic nie zlozylem jak zero
    > zarobilem i nikt mnie nie gonil, ale moze teraz zaczna?

    Zastanawiam sie czy jestes rzeczywiscie zielony czy takiego udajesz ?
    Wioal