  • Data: 2007-09-25 12:47:38
    Temat: Re: Ulgowy ZUS
    Od: Quental <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak prosto? W momencie rozpoczynania DG przyslugiwa o mu prawo do
    > ulgowego ZUSu,
    > ale go nie p aci bo nie musia . Czy to ma oznacza e straci prawo do
    > ulgi?
    > To mi mierdzi wyk adni rozszerzaj c

    No wlasnie - spytalbym z innej perspektywy - czy ktos byl w podobnej
    sytuacji?
    Zreszta jak juz bedzie wszystko na pewno wiadomo, to wtedy oczywiscie
    w ZUSie popytam co i jak - na pewno wtedy sie odezwe na grupie.
    Ale gdyby ktos cos pewnego wiedzial wczesniej, to by na pewno nie
    zaszkodzilo.

    Pozdrowienia,