  • Data: 2008-12-27 08:25:38
    Temat: Re: Umowa na zakup oprogramowania od osoby fizycznej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Dec 2008, Piotrek wrote:

    > Taki obowiązek istnieje również w przypadku zakupu do dalszej odsprzedaży lub
    > przetworzenia.

    Na grupie foto mawiają "pokash fotkiem" ;)
    Prosimy o przepis.
    Najlepiej z linkiem :) (a co, wygoda).
    I żeby przy nim nie było tekstu "uchylony" ;)
    O ile wiem, ten zestaw przepisów o PCC:
    ...jest aktualny i kompletny.
    Sugeruję zwrócenie uwagi na *ustawowy* zwrot "płatnicy są zobowiązani"
    (*tylko* płatnicy!), na ustawową zmianę (podatnikiem PCC jest TYLKO
    kupujący, a nie płatnicy) oraz uchylenie podstawy prawnej poprzedniego
    rozporządzenia.

    > Tylko ciekawe, czy chodziło o zakup w celu (dalszej odsprzedaży lub
    > przetworzenia) czy też o efekt końcowy.

    Bez pokazania przepisu nie da rady.
    O ile wiem tak (jak opisujesz) wyglądał przepis rozporządzenia przed
    uchyleniem.
    Czyli do 31.XII.2006

    pzdr, Gotfryd