  • Data: 2015-12-29 20:05:37
    Temat: Re: Umowa przedwstępna przed finałem SD-Z2
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-12-29, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > wpis w ksiedze wieczystej ma na podstawie aktu dziedziczenia.
    > Zapłacenie podatku wymagane jest przy akcie sprzedazy

    Zapewne chodzi o podatek od spadków i darowizn.

    Nie da się sprzedać nieruchomości bez zaświadczenia z US
    o tym, że albo ten podatek został zapłacony, albo że dana osoba
    była z tego podatku zwolniona.

    Oczywiście umowę przedwstępną podpisać się da, ale na umowie
    sprzedaży notariusz na pewno będzie takiego papierka wymagał.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl