  • 1. Data: 2003-12-18 13:15:59
    Temat: Umowa uzyczenia , zameldowanie
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    zostało mi uzyczone mieszkania na okres 1 roku przez ojca. W mieszkaniu tym
    nie jestem i nie będę zameldowany.
    czy mogę skorzystać z ulgi remontowej jeżeli dokonam remontu mieszkania
    uzyczonego jeśli nie jestem zameldowany w tym mieszkania.?

    Proszę o informacje

  • 2. Data: 2003-12-18 14:59:46
    Temat: Re: Umowa uzyczenia , zameldowanie
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "wojcio"nastukał:

> [...]
    > czy mogę skorzystać z ulgi remontowej jeżeli dokonam remontu mieszkania
    > uzyczonego jeśli nie jestem zameldowany w tym mieszkania.?

    Aby odliczyć wydatki na remont i modernizację trzeba posiadać tytuł prawny
    do remontowanego lokalu. Umowa użyczenia jest takim tytułem. Zameldowanie
    nie ma nic wspólnego z ulgą remontową...

    Pozdrawiam
    sia_ka