  • 1. Data: 2003-12-18 11:05:17
    Temat: oświadczenie o formie opodatkowania
    Od: "Mirosław Welfler" <m...@p...pl>

    Witam grupowiczów
    Nieuchronnie zbliża się koniec roku i zaczynają dręczyć mnie wątpliwości.
    Czy na przyszły rok trzeba zgłosić formę opodatkowania ( była i będzie
    KPiR ), czy wreszcie zlikwidowali ten obowiązek jeśli nic się nie zmienia. A
    jak to wygląda u ryczałtowców ?
    Dzięki za rozwianie wątpliwości
    --
    pzdr Mirosław Welfler

  • 2. Data: 2003-12-21 10:28:06
    Temat: Re: oświadczenie o formie opodatkowania
    Od: "latet" <n...@n...pl>

> [...]
    > Czy na przyszły rok trzeba zgłosić formę opodatkowania ( była i będzie
    > KPiR ), czy wreszcie zlikwidowali ten obowiązek jeśli nic się nie zmienia.

    Rok temu, w styczniu 2003, przyszedlem do okienka w US z oswiadczeniem
    o formie opodatkowania na nowy rok (bez zmian, wciaz KPiR) i zostalem
    odeslany na drzewo - "Nie musi Pan nic skladac, skoro nic sie nie zmienilo".
    Tak bylo rok temu, w *moim* urzędzie.
    A jak ma byc teraz? Sam sie chetnie dowiem.

    Ciekawi mnie też, czy (w standardowych, wzorcowych przypadkach) wciaz nie
    musimy
    skladać comiesiecznych formularzy do ZUS. Nawet juz zdazylem zapomniec
    jak sie ten formularz nazywal......... DRA-1? :-)

    Pozdrawiam,

    latet

  • 3. Data: 2003-12-22 07:51:17
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    latet wrote:

> [...]
    > skladać comiesiecznych formularzy do ZUS. Nawet juz zdazylem zapomniec
    > jak sie ten formularz nazywal......... DRA-1? :-)

    A tu jest wielki znak zapytania: co z DRA za styczeń. W styczniu
    zmienia się nie podstawa a stawka procentowa zdrowotnego. Czy w tym
    wypadku też nie trzeba składać DRA od firmy 1-osobowej?