  • Data: 2008-02-21 12:36:38
    Temat: Re: Umowa zlecenie- podatek, składka zdrowotna
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:fpjq1v$q2h$2@inews.gazeta.pl...

    > Napisałem "moja połowica"- ergo mam takową.

    Wiem co napisałeś, ale to było tak niewiarygodne, że postanowiłem dopytać.

    > I tak nie reaguje :-)

    Chcesz powiedzieć że podczas znp nie uważa że cały świat jest zły, że
    wszyscy specjalnie ją denerwują i że nie próbuje się wyładować na pierwszej
    napotkanej osobie (a jak wiadomo mąż jest najczęściej pod ręką)?
    No to Ci zazdroszczę.

    > Ale nic straconego, nie wiadomo jeszcze, jaka córa będzie (ma dopiero 1,5
    > roku) ;-)

    Jakieś pocieszenie to jest, dlaczego inni mają mieć za lekko. ;-)