  • 21. Data: 2013-04-05 15:56:30
    Temat: Re: [OT] Re: Umowy o unikanie podwojnego opodatkowania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotrek wrote:

    > Ojtamojtam! "Nikt Ci nie da tyle ile my Ci obiecamy".
    >
    > Aktualne dla dowolnie wybranej opcji (być może nie licząc planktonu
    > politycznego).
    >
    > Aż dziw bierze, że ludzie dają się tak dymać przy *każdych* wyborach.
    >
    > Piotrek

    Bo nie ma na kogo głosowac.
    Wszyscy dymaja, pytanie ktory najmniej.

    Narazie nie ma takiego co bylnby w stanie utrzymac swoich paryjniaków na
    smyczy.

  • 22. Data: 2013-04-06 00:20:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Apr 2013, Salata wrote:

    > Progresywna skala podatkowa. Wyzszy prog zaczyna sie pow 80 tys

    Ale to jest próg ROCZNY, a nie "odprogowy".
    To co pobierali w ciągu roku to zaliczki, liczone "jakoś",
    a nie podatek.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2013-04-07 13:05:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.04.2013 00:35, witek pisze:
    > Ale pociesze cie, ze zarabiasz ułamek tego co ja :)

    Za to może ma dłuższego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2013-04-08 07:47:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Za to może ma dłuższego.

    za to ty nie masz zadnego
    ani dluzszego ani krotszego.

  • 25. Data: 2013-04-08 10:17:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.04.2013 07:47, witek pisze:

    > za to ty nie masz zadnego
    > ani dluzszego ani krotszego.

    pse pani, pse pani, a on się przezywa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2013-04-08 21:53:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > pse pani, pse pani, a on się przezywa.

    tak mi sie wlasnie wydawalo, ze jeszcze do podstawowki chodzisz.
    poziom intelektualny by sie zgadzal.

  • 27. Data: 2013-04-08 22:46:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.04.2013 21:53, witek pisze:
    > tak mi sie wlasnie wydawalo, ze jeszcze do podstawowki chodzisz.

    Zawyżasz.

    > poziom intelektualny by sie zgadzal.

    Dopasowałem się do twojego żałośnie śmiesznego chwalenia się zarobkami.
    Ubaw miałem po pachy jak to czytałem i miałem nadzieję, że ironia cię
    nieco otrzeźwi, ale przeceniłem twój poziom.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek