  • 21. Data: 2005-02-07 11:36:31
    Temat: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bo a...@a...edu.pl ...

    > A PO CO ?

    czyli co - pokazuje ze mam kwitek i ide do domu??? A jak miałem dostac
    zwrot? (załózmy ze nie mam kopii) Mam isc do biura rachunkowe zeby mi
    jeszcze raz przygotowali zeznanie???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 22. Data: 2005-02-07 11:42:09
    Od: "Bozoo" <z...@e...net.pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał
    > Ja miałem przypadek z NIP-1. ( ..... )

    Doskonale Cię rozumiem i współczuję.

    A jak im sie nie chce ślęczeć i porównywać kopii z oryginałem
    to niech kobita xeruje przyjmowany papier i nabija pieczęć na
    xerokopii. I finał. Małpia, szybka robota. kobita nawet nie musi
    udowadniać, że umie czytać.
    Jak już pisałem - szlag mnie trafi.

  • 23. Data: 2005-02-07 11:44:01
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/7/2005 12:36 PM, Użytkownik Herbi napisał:

    > Przeczytaj moją przygodę z USem i NIP-1 - w tym wątku.

    Sory, ale dla mnie ta historia pokazuje tylko tyle, że lubisz się
    pienić. Przede wszystkim zmiany nr rachunku dokonałeś źle.
    Należało...OK, lepiej od razu zastrzegę: wg procedury obowiązującej w
    *moim* urzędzie skarbowym (zakładam więc, że prawdopodobnie także w
    twoim) należy zlikwidować stary nr rachunku i dopiero potem wykazać nowy.

    --
    gefragt

  • 24. Data: 2005-02-07 11:47:28
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik bo a...@a...edu.pl ...

    > czyli co - pokazuje ze mam kwitek i ide do domu??? A jak miałem dostac
    > zwrot? (załózmy ze nie mam kopii) Mam isc do biura rachunkowe zeby mi
    > jeszcze raz przygotowali zeznanie???

    Dokladnie to samo gdy masz pieczatke na "drugim egz"..
    masz kwitek ze dostali, masz swoja czesc...
    jaki i KTO ma problem...

    Mile panie prosza cie, bys jescze raz zlozyl, bo imzg inello ...
    i juz..
    Jaka toroznca, zymasz pieczatke na swoim, czy nie...

    Boguslaw

  • 25. Data: 2005-02-07 12:33:11
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 07 Feb 2005 10:39:36 +0100, bo napisał(a):

    > U NAS mile Panie stepluja poprostu pisemka datownikiem
    > Z WYJATKIEM ZEZNANIA ROCZNEGO.
    >
    > Na roczne wydaja Kwitek..

    Musiałeś wszystko zacytować żeby podać taką informację ???

    --
    Mieczysław
    ----

  • 26. Data: 2005-02-07 12:36:11
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 07 Feb 2005 11:17:02 +0100, Andrzej Smereka napisał(a):

    > Żeby nie było takich sytuacji, że miła pani z US wysyła pismo o
    > niezłożeniu deklaracji. Wtedy przynosisz potwierdzxoną kopię i wszystko
    > gra. W przeciwnym wypadku nie udowodnisz, że deklaracje złożyłeś i kara
    > pieniężna gwarantowana

    A to Poczta Polska już nie działa? Albo zlikwidowano polecone ?
    Od kilku lat wysyłam wszystkie deklaracje pocztą i nigdy ( poza jednym
    przypadkiem kiedy wysłałem za późno ) nie miałem żadnych kłopotów z tego
    tytułu.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 27. Data: 2005-02-07 12:58:27
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > U NAS mile Panie stepluja poprostu pisemka datownikiem
    > Z WYJATKIEM ZEZNANIA ROCZNEGO.
    >
    > Na roczne wydaja Kwitek..

    forma jest nieistotna - potwierdzenie musi być
    są na to stosowne przepisy tak ordynacji jak kpa
    funkcjonuje tu "zasada idioty" - treść pisma jak i nawet jego adresat jest
    nieistotna, jeżeli urząd uzna że napisałeś bzdury to wszczyna postępowanie,
    jeżeli pomyliłeś adres to przesyła gdzie trzeba, natomiast formalnie musi
    potwierdzić w sposób oczywisty i niebudzący wątpliwości fakt złożenia pisma
    w danym dniu
    Jakiekolwiek problemy z uzyskaniem takiego potwierdzenia skutkują:
    1. natychmiastowym wezwaniem przełożonego urzędnika celem sporządzenia
    protokołu odmowy przyjęcia - równoznaczne z wszczęciem postępowania
    podatkowego na żądanie strony
    2. w przypadku odmowy pkt.1 - natychmiastowe wezwanie patrolu policji celem
    spisania protokołu i zabezpeczenia dowodów

    Oczywiście znowu usłyszę, że jestem "uprzedzony" do "miłych pań" w urzędach,
    ale niestety kilka lat temu musiałem powyższą procedurę wdrożyć w czyn :(((

  • 28. Data: 2005-02-07 13:01:15
    Od: "Bozoo" <z...@e...net.pl>

    > Oczywiście znowu usłyszę, że jestem "uprzedzony" do "miłych pań" w
    urzędach,

    Nie myśl, że jesteś sam. Witaj w klubie.

  • 29. Data: 2005-02-07 13:21:02
    Od: "Tomasz Broma" <t...@w...pl.zmien.jeden.na.1>

> [...]
    > Od kilku lat wysyłam wszystkie deklaracje pocztą i nigdy ( poza jednym
    > przypadkiem kiedy wysłałem za późno ) nie miałem żadnych kłopotów z tego

    No dobrze, ale co będzie jeśli w US zagubi się deklaracja wysłana pocztą??
    Znam przypadki kiedy US ignorował potwierdzenie odbioru, które dostaliśmy
    wysyłając deklarację polecony, bo już chyba nie tak miła pani z US
    powiedziała 'a skąd ja mam pewność że mi pan nie wysłał pustej koperty? a?'.
    Dlatego też najbezpieczniejszą metodą składania deklaracji IMHO jest
    doręczanie osobiste i grzeczne odbieranie kopii z pieczęcią 'WPŁYNĘŁO'.

    Tomek

  • 30. Data: 2005-02-07 13:32:55
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Tomasz Broma wrote:

    > No dobrze, ale co będzie jeśli w US zagubi się deklaracja wysłana pocztą??

    To samo co ze zlozona osobiscie...

    > Znam przypadki kiedy US ignorował potwierdzenie odbioru, które dostaliśmy
    > wysyłając deklarację polecony, bo już chyba nie tak miła pani z US
    > powiedziała 'a skąd ja mam pewność że mi pan nie wysłał pustej koperty?

    To juz Problem tej pani...

    Ja na kopercie pisze co jest w srodku...

    Np VAT-7 za 05 2004

    Jeli mila pani z US nie dostala od innej milej Pani tej deklaracji,
    to niech do niej ma pretensje..
    Naprawde nie ma problemu..

    > a?'. Dlatego też najbezpieczniejszą metodą składania deklaracji IMHO jest
    > doręczanie osobiste i grzeczne odbieranie kopii z pieczęcią 'WPŁYNĘŁO'.

    Bezpieczenstwo kosztuje....
    Np wprawe do US...

    Boguslaw